Morron!

Godmorgon :D
Känner mig lite seg på att blogga just nu bara för att det är jullov xD Har bara läst 1 manga hela tiden D::::: Och spelat tetris :D Men anyway...Den mangan heter typ Gakuen Alice och jag rekommenderar verkligen den...Åh herregud ;___; Snart läst klart allt som finns av den och sett animen. Fast den var inte lika lång ;/ Jaja, Men mangan...Det känns som om jag bara vill dö och typ inte finnas mer när jag inser att det inte är på riktigt ._. Jag vill inte leva utan dom snögga killarna i Gakuen Alice ;_____; Detta är den bästa manga/anime jag läst/sett. Trodde inte det kunde komma någon som var bättre än vissa andra först xD Men nu vill jag inte skriva mer om det för då kommer jag börja gråta.....Men jag känner mig tvungen att skriva om det :/ Jaja....
Idag så ska jag till Nova med några kompisar :> Första gången på Jullovet jag rör på mig WIHOO! Har knappt ätit om jag får säga så :> Men, okej, nu lovar jag. Det kommer komma bilder på, i alla fall på kappan. :D Har ju inte hunnit lägga ut. Men...aa. Nu ska jag duscha så HAJDO!
Upps! Ni inser väll att jag inte läst igenom denna text? O_o Så den kan vara lite flummig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0