Sångare, Gitarrist, Basist och Pianist

Helu Allihup.
Haha, sorry att jag inte hann att lägga in bilder på bodyline sakerna :3 Men ska göra det någon annan gång.
Idag så var det repning. Tyvärr så kom bara jag, Matilda(Gitarrist) och Sofia(Basist). ;__;
Linda(Pianist) också men hon var tvungen att gå tidigt :( Fast vi hade ändå kul ;)
Har inget intressant att skriva förutom att Natsu(min katt) är snygg och söt :>
OCH vi har haft afghanistan(vet inte hur det stavas XD) dag i skolan idag :) Så på morgonen bakade jag, Matilda, Amanda och Linda. Blev lite fail men ändå :S Senare under dagen gick vi runt och på stan med börsor(?'). Vi samlade i alla fall in pengar :) Sedan på kvällen var det konsert men den var inte jag på för det var repning :S
Annars så ska jag lägga mig nu v__v KodachiCon i Morgon kan man snart säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0