o.o

Hejsan allihop :) Alltså, jag blir lite besviken för att jag inte får några kommentarer. Jag vet att det finns personer som tittar. Så varför slänger ni inte bara in en kommentar?
Igår så stack  jag och Julia till stan på kvällen (också) för att se Narnia på bio. 3D ^^ Riktigt bra var den, det måste man ju få säga.
Anyway så fick jag reda på att jag, eller min familj då ska åka till Gran Canaria igen :3 Även om vi inte har råd. Vi ska förmodligen åka med min kompis ^^ Min lillasysters kompis och deras mamma. 8D Vill faktiskt åka bort :( Även om jag bestämde mig för att aldrig mera åka bort då det är skola. Men nu vill jag :>
Jaja :) Det är inte direkt bestämt. Men hejdå...nu då xD Kommer tillbaks någon gång :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0