Bodyline.co.jp och Michael Jackson?

Tänkte visa lite saker jag beställt ^^ Och mina nya köp.
Igår så var jag ju i malmö med Sofia och handlade lite.
Vi såg Michael Jackson :O Nej, det var någon som klätt ut sig och stog och dansade. Riktigt skillad var han.
Var sedan inne i lite olika butiker bl.a H&M, Zara, JC och några andra jag inte kommer ihåg.
Inne på H&M köpte jag nagelack. Genomskinligt nakelack.
Sedan när klockan började närma sig 3 så åkte vi tillbaks till Lund och skyndade oss till Panduro Hobby. Köpte 10 pack fimolera i olika färger, pärlor, limm, kedjor och andra saker.
Köpte över 600kr igår. Ångrade mig lite :/
Sedan för någon dag sen beställde jag saker från bodyline.co.jp :)
Bilder på vissa saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0